Pain (PS3) použité

Obrázek (11793)
on request on request
on request
Specifications
Description
Koncept PlayStation Network hry PAIN byl vytvořen na základě poznatků získaných z průzkumu trhu, který byl zacílen na teenagery. Z průzkumu vyplynulo, že mezi hlavní kritéria, která mladí zohledňují při výběru své zábavy, jsou komediálnost, náhodný chaos, kreativita, komunita a soupeření. Právě titul PAIN by jim měl všechno výše uvedené nabídnou, když se hráčům nesnaží předhazovat skriptované scénáře, které je vodí za ruku předem připravenými boy v lokacích. PAIN je něco na způsob TV show Jackass a Viva La Bam, v nichž se snoubí chaos, komediálnost a invence. Základem PAIN je odpalovací zařízení, které může mít například podobu děla, ale i obřího praku. Do tohoto odpalovacího zařízení hráč doslova naláduje svého avatara a vystřelí ho do prostředí, v němž platí trošku upravené fyzikální zákony. No a cílem hráč je způsobit co nejvíce bolestivých kolizí, bouraček a nehod za sebou. Jinak řečeno, cílem je napáchat co největší chaos. Na hráče bude čekat celá řada cílů a úkolů v několika herních módech. Své výkony si hráči budou moci zaznamenávat do podoby videoukázek, které pak budou sdílet s komunitou stejně zapálených hráčů na PSN. Chybět nebudou samozřejmě ani různé statistiky, žebříčky a tak dále.