Mercenaries 2: World in Flames (PS3) použité

Mercenaries 2: World in Flames (PS3) použité
Second-hand
Your price incl. VATon request
Your price excl. VATon request
This product is not available for purchase
Availability:
Není v prodeji
Code026099
PNVAT margin scheme
Warranty6 months
Alternative products
Call of Duty: Black Ops II (PS3)
In Stock > Qty 5
15,69 EUR12,97 EUR excl. VAT
Call of Duty: World at War (PS3)
In Stock > Qty 5
15,69 EUR12,97 EUR excl. VAT
Call of Duty: Modern Warfare 3 (PS3)
In Stock Qty 5
12,94 EUR10,69 EUR excl. VAT
VideoDescription
Specifications
Description
hra funguje jen v singleplayeru! EA zrušilo servery, při hraní nelze být přihlášen na PSN.
Pokračování výborné konzolové akce Mercenaries ještě umocní pocit totální destrukce při hraní. Možnost zničit prakticky vše a kochat se přitom ohromnými explozemi, doprovázenými létajícím materiálem či stoupajícími sloupy kouře, totiž byla podle mnohých největší předností prvního dílu.

Děj se ze Severní Koreje přesune do Venezuely, přičemž prostředí bude rozlehlejší (přechod mezi lokalitami by však měl být doprovázen jen minimálním loading), mnohem pestřejší i barevnější. Nebude chybět ani střídání dne a noci. Velkých změn doznal také model poškození. Například takovému džípu nebude problém úplně rozstřílet skla, dveře nebo pneumatiky, ale stále bude pojízdný, dokud nepošlete do věčných lovišť i motor. To přijde vhod např. v situaci, kdy potřebujete získat vozidlo od nepřítele. Jednoduše odpravit řidiče a nasednete do stále pojízdného auta. Tvůrci ale nezůstali jen u čtyřkolek, ale osedlal například bojová APC nebo se proletíte ve vrtulníku.

Můžete počítat s frakcemi: Allied Nations, partyzány, vojáky a zástupci ropné společnosti, konsorciem podniků nebo drogovými dealery. Vrátí se většina známých hlavních postav včetně Mattiasa, ale přibudou i nové tváře, jako například Eva.

Součástí hry bude multiplayer, ve formě split-screenu a kooperativního zápasení s kamarádem, s nímž projdete celý singleplayer. Fajn je to, že se hráč bude moci připojit / odpojit kdykoliv během hry. V dnešní době je módou fungující paměť všech postav a ani tato hra nebude výjimkou, takže si nějaká NPC bude pamatovat, jakým způsobem jste bojovali při potyčce za jejím domem a podle toho se k vám později zachová. AI by prostě měla být na výši a schopna za každé situace jednat, což je důležité, protože svět se bude neustále měnit .