Brink (PS3) použité

Obrázek (32481)
on request on request
on request
Specifications
Description
V Brink vás vezmeme do plovoucího města Ark, vysvětloval Edward producent hry, poslední bašty lidstva. Píše se rok 2035, země bylo postižena ohromnou povodní a pouze Ark vydržel. Jak už tomu tak při podobných scénářích bývá, vytvořily se dvě frakce, které se pustily do boje o nadvládu – Policejní síla a Odpor. Ještě než se Edward pustil do samotného hraní misí, ve speciálním levelu se pochlubil jejich chytrým tlačítkem, tzv. S.M.A.R.T. button (aneb Smooth Movement Across Random Terrain). Slouží k jednoduššímu pohybu po herním světě, který bude, nutno dodat, členitý a každou chvíli budete někam lézt či skákat. Funguje tak, že jak se někam podíváte, např. na druhou stranu místnosti se zídkou uprostřed, bude vlastně stačit jen zmáčknout SMART tlačítko a vaše postava se přes překážku dostane sama. Stejně to bude fungovat když někam budete chtít vylézt. Každé místo, které by bylo dosažitelné ve skutečnosti, bude dosažitelné i v Brink, pochlubil se Edward. Stejně jako v Quake Wars, i v Brink se budou vaše úkoly dynamicky měnit v závislosti na tom, kde jste, co se děje a za jakou třídu hrajete. Kdykoliv Edward chtěl, otevřel si kruhové menu, tam si vybral jeden z úkolů, rovnou se i podíval kolik za něj dostane bodů a hra ho následně dovedla do cílové destinace. Jednou takhle dokonce musel vyběhnout na jeřáb s ohromným magnetem, kterým přepravil tank přes propast, aby ho jeho kolegové mohli použít.Brink nebude žádným Team Deathmatchem. Při úspěšném plnění úkolů budete s vaším týmem konstantně postupovat vpřed, přesně jako v singleplayerových hrách. Všechny zásadnější úkoly (např. detonace nálože v budově, otevření zablokovaných vrat atd.) budou vyžadovat nějakou specializaci a pokud nikdo ve vašem týmu nehraje za inkriminovanou třídu, hra vás donutí na onu třídu se změnit, podotkl Edward. Jednoduše tak, že za onen úkol dostanete třeba pětkrát více EXP bodů, než za kterýkoliv jiný. A to už je solidní lákadlo.